Translate

fredag 24 juni 2011

Dååå va det Midsommar...

De regnar så klart! Inga överraskningar där inte! Igår var det dock superfint väder och vi var på Bohus Malmön för P, Anna, Freddan och Gusten skulle skriva prov. De klarade de. Så nu kan de titulera sig som Kustskeppare!!! Själv fick man ett annat prov. Jag va barnvakt åt den glada 1-åringen: Alfons! Så man kan säga att jag var Anna´s nanny. Gick super bra. De är lättroade om man säger så. Tänk vad man kan ha kul med några flaskor!!? Blev åk sjuk på vägen hem och det blev ju inte bättre av att sitta i Freddans båt på kvällen och känna hur den gungade... Jag kommer aldrig vänja mig. Lika bra att köpa de där armbandet som svägerskan har.


Visst är de fint?

Promenadstigen var backig och jag fick backträna med barnvagn!!

En glad Alfons!!!!!
Nu lär jag nog inte ha tid att blogga så mycket i midsommarhelgen. Men önskar alla en glad midsommar!!!!! Så ses den som vill efter helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar