Translate

lördag 18 juni 2011

Körsbär & Convers

I dag har jag tagit en promis upp till tomten. På väg stannade jag till på Konsum och köpte frukt. Körsbär bland annat. mmmm. De är så gott. Jag och P mumsa på dessa. Sedan blev det bilen tillbaka till P`s föräldrar som vi tänkt skulle bjuda på kaffe. de blev både kaffe och en fantastisk grilllunch. Nu har jag sovit med katten. Iiii vad gott vi två hade de.. Vakna nu och katten spraqng ut och jag ska väl försöka komma till duschen.. men hamna här. Tänkte visa mina nya Convers i färgen marinblå. i love.
helt nya... ahhhh..

P har ett par med, fast låga..

Katten fick klara sig utan....
Ikväll ska de bli pizza på Lilla Berits och sedan filmmys. Är de något vi behöver så är de att vara tillsammans och ha en riktig myskväll.. Ha en riktigt trevlig lördagskväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar