Translate

torsdag 2 juni 2011

Smygtitta

Vi köpte en del nere i Bromölla i vintras på Bromöllas möbelaffär. En sak som jag köpte som vi dessutom gjorde ett tappert försök att få hem samma dag va en tavla. Med motiv av Amerika flaggan på. Fast de är ju inte riktigt USA´s flagga. Fattas några stars and stripes och min är inte röd och vit. Den är röd och beige. Jag älskar den. Men bara några månader senare när jag fick hem den till Fjällbacka undrarde jag  om de va ett dåligt köp. Vart skall jag ha den. De problemet är nu löst. Självklart ska den va i min läshörna där de runda fönstret är. Har alltid önskat mig ett runt fönster. Nu ska jag få ett i min läshörna. De är lycka.
Ett av mina dröm resemål är just NYC och jag funderar på att fixa en karta över Manhattan att ha inramad där också.. Kan jag titta på den och drömma lite!!!

Jag och min flagga i butiken. Dagen efter köpte jag den.
Undra hur nykter fotografen va:)
I have a dream..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar