Translate

måndag 15 augusti 2011

Sova is the new thing..

Hjälp idag ska de bytas dygn och då får man sova.. Igår bara en halvtimme innan jag skulle lämna jobbet så kom värsta illamåendet över mig. Haft huvudvärk hela dagen. Givetvis stod jag med gäster. Tog först fel på datum och gav fel stugnyckel, sedan fungerade inte gästens kort så fick ta de manuellt.. Då medgavs ej köp.. Just då kom min kollega och de var bara att lämna disken åt henne.. När jag kom tillbaka hade gästerna gått men hälsat krya på hälsning till mig. Gulligt! Vet ej om de var huvudvärken eller något annat som orsaka illamåendet men efter 2 ggr så var de över och jag kom hem med ren bil till fjällis.
Hinken stod vi sängen man natten gick bra.. Fann bara katten i den när jag vakna.. Och han lär jag inte fått upp..
Ska kanske försöka mig på att simma innan nattjobbet så jag rör på mig lite:)

God dag på er Natt på mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar