Translate

tisdag 2 augusti 2011

Mini yacht semester till Norge del 1: Sjösjukan...

Vi tar den i bilder....
Här ligger jag som en valross, sjösjuk efter 1 h till havs och jag hade då 7 kvar.
Kom inte ifrån flyan förrän sent på kvällen. Men sov tack och lov nästan hela tiden. Varje gång jag vakna sa P:
Äntligen fått färgen tillbaka, älskling.. Jag svarade varje gång med ett Buuhhääää rätt ner i spannen. Japp, från tjock till smal..

Vem är det som kör egentligen? Ingen.....

Fullt upptagna att ta bilder på stora båtar..

En till....

Och solnedgången....

Vackert..

Freddan och Lars.. (De var Freddan och jag som sov mest dit resan.)

Vaknade av att Lars skriker: Peter Peter hur kör du egentligen!? Du kör ju över en ö!!!
Lugn bara lugn, min kille litar mer på sitt eget omdöme än en GPS!!

Så var vi framme för natten.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar