Translate

fredag 5 augusti 2011

Regnet det bara öser ner.....

När jag var på IKEA i maj så passade jag på att ta kort på vårt blivande inköp. Det är bilden längst ner som blev vårat val. Vi bara älskar den. Men IKEA har många fina klädskåp som man också vill ha liksom och det är de två andra bilderna. Men det är ju skillnad på att vilja ha och den man faktiskt väljer:)

Gillar

Tycker om

Älskar
Och utanför så är det ett trist Fjällbacka som visar upp sin absolut sämsta sida på denna semester... Blä!!! Men en fördel är ju att jag kan låta ryggen få vila från solen. Den bränner liten än.. Och jo det var så sant. Igår kväll/natt va jag och P på en fin båttur med P´s pappas båt och hämtade upp P´s föräldrar och vänner på Dyngö. Det blev en tur enda bort till Hamburgsundkanalen och tillbaka till Fjällbacka. Det va grymt mysigt, men när jag kom hem kändes det som någon slagit mig jävligt hårt i huvudet-AJ! och somnade efter en snabb titt på svtplay med nattmacka och varm mjölk. Och idag tidigt innan någon vaknat-väckte mr Q mig med att mysa på magen. Älskade katt(j*vel menar det egentligen inte, men vakna inte så förbanat tidigt!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar