Translate

lördag 13 augusti 2011

Sommarblogging



Fredagen i lite bilder. Shit vilken fin dag det blev. Var i Havstensund och shoppa havets läckerheter. Åt lunch med grabbarna på tomten. Trendspanna och planera inredning på vår uteplats, med katten.... Var och åt på Hjalmars,mmm, pizza och jordgubbar med glass till e-rätt. Åkte vidare till Grebbestad och heja på massa jobbakompisar.. (På söndag är jag tillbaka på jobbet...) Och sedan drog vi hem.. Killarna drog vidare medan jag tog de lala...och somnade till förra årets plåga-We don´t speak amrecanooooooo.. Är det någon som glömt.. Jag dansade med huvudet på kudden.... Hihi.. En helt vanlig fredag i Fjällbacka i augusti.

Ta Da!


Tråkmatte som bara tänker på husets insida..

Men asså jag kan hjälp dig.. Eller hjälpa husse att inte få en chock!!!

Fan matte..Du har ingen smak! Jag skiter i att hjälpa dig nu. Jag är sur....


Vi lämnade katten hemma och drog till Hamburgsund, till Hjalmars.. En av sommarens sista middagar med de vädret!?

Åkte till Grebbestad och gick på MaCri och Malcom´s. Måste säga att de sista var en fullträff.
Vad mysigt. Och gillar man öl ska man ju ta sig hitt. De hade ett brett utbud:) Nu gillar inte jag öl, men för er som gör!!!

Idag drar vi ut ett gäng till Dyngö för fest i topphuset!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar