Translate

måndag 29 augusti 2011

Kräftskivan och så vardag igen..Med en tagning!

 I lördags var det dags för den årliga kräftskivan. Årets fixad av syster Karolina som bjöd in syskonen. Hemskans trevligt. De blev lite lekar som de brukar och väldigt god mat. Åt tills jag nästan gick i tu! På hemfärden så blev man bländad. Vad folk ska ha förstärkta helljus uppe i de mörka Dalsland skogarna då. Så P och jag kom på den perfekta leken. 1..2..3-bländad din j-vel. Bara det att de råkade vara farbror polis. Men allvarligt vad skulle han ha sagt om han kom efter. Du blända mig. Du börja!!!!!!!!!!!!!!!!! Så de sååååå.. Nu ska ju tilläggas att han inte kom efter.... Men repliken var väl förberedd!
Me and brosan Jesper.

Kladdig!

Black swan 2. Filmning pågår!
En jävligt glad älskling!
Peter med hatt!

Min drink fick en objuden gäst!?
Anna visar hur leken går till..

Skitskoj. Det gick bra i början!!!

Nöjd med resultatet!



Mitt upp i allt så beundrade jag syrrans gardinner!

Tack syster yster för en lyckad kräftskiva!!!!

I natt var det jobbdags igen efter en efterlängtad grill med hela familjen Klarqvist! Och i backen hörs:

- Tystnad... TAGNING!

BRUUUUUUUUUMMMMM!

(Någon bilscen som spelas in tro!?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar