Translate

tisdag 9 augusti 2011

Roadkill&garaget

Hammare och spik och tång vad har Alfons nu på gång.. Är det bara jag som tittade på Alfons när man var liten. Lite så är det idag på tomten. Killen min snickrar garage.. och hjälp vad han snickrar. Spikarna var nog ej av den bästa kvalité för de böjda sig lite hmmm.. Men lite slarv märks ju inte när issoleringen kommer som pojken sa.........

En död grävling..Annars hade man ju inte vågat stå så här nära. Stackaren!

Peters pappa är gamal snickare och lagar här en av väggarna som kom trassig!

Min Peter fixar...

Ett hörn.

Alla väggar inte upp än...

För så här bredd port skall vi ju inte ha!!! Ens om jag hade gillat det bättre....

En hel sidvägg... Not så intressant!

Resning av sista väggen.... Far och son!

Martin snickrar... Peter håller....

Conny fixar med sista väggen...

Martin på utsidan...

Nu är alla väggar uppe....! Ta Da....
Och jag är hemma från min super långa runda. Fan vad duktig jag var om jag får säga det själv. Träffade Tove vid sin klädbutik och språkade lite om ditten och datten. missa inte att de nu är 70% hos Tove i Galärbacken på alla sommarkläder....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar