Translate

onsdag 24 augusti 2011

Flyttkaos...

...redan nu! Vi kände att vi ville börja i tid. Och ärligt den sista tiden i lägenheten kommer kännas lättare att bo när det finns utrymme. Häromdagen så tömde P bort alla sina gamla skjortor från sin klädsäljar tid. Och genast fanns de plats att slänga in tvättkorgarna i de lilla klädkammaren. Vilket jag gjorde igår. De hela projektet slutade med att jag kallsvettades och darrade i hela kroppen. För lite sömn och röj (var inte bara flytt av tvättkorgar:) är ingen bra kombo. Jag hoppade i säng i några timmar och vaknade till en underbar thaisoppa.. Sedan hade jag slappkväll helt själv när sambon var på nattjobb och katten sprang väl ute till lång efter spöktimmen.
Lite av de flyttlasset som ska köras till förvaring i väntan på huset.

Hur mkt skjortor sa du att du hade sa du?
Nu hade de varit perfekt att dammsuga (för de behövs), men både P och katten sover så det får bli senare fast då är jag på jobbet..Så hoppas någon kanske tar tag i det.. Eller jag nästa gång alla är uppe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar