Translate

torsdag 12 december 2013

Min ur-älskling❤️

Äntligen har jag hittat min gula klocka. Som jag letat efter den sedan vi flyttade in i huset. Ja, typ i två år!!!! När den väl hittades så var det så självklart att det var där jag lagt den, så jag fick bara ur mig ett Jaha! Självklart är den inte äkta! Är ju inte gjord av pengar att köpa dyra klockor för!!!! Men den har grymma funktioner som om den vore äkta
Kom ihåg efter att jag köpt den på Jomtiens Beach ( Läs Thailand) ,så hade jag lagt av mig den för natten (Läs Otroligt klumpig klocka att sova med..)och nästa morgon var den död. Skit, kom jag ihåg att jag tänkte.. Betalade ändå en saftig peng för klockskrället!!!! Skulle visa P vilket dåligt köp jag gjort och dinglade loss med klockan... Gissa vad? Den gick igång. Min gula älskling älskar min energi, den lever på den. Så nu när jag hittade den så var det bara att rista lite på den och vips tickade den igång. Love it! 
Passar fint med mitt Fuck Cancer armband
Gult gummiarmband...
Tyvärr har en liten plupp ramlat bort.. Smällar man får ta. Annars har den hållit bra, den är trotts allt nästan fem år... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar