Translate

måndag 23 december 2013

Kära Tomten...

Kära Tomten,

I år har jag varit så snäll och hjälpt mamma med det mesta. Tror du mig inte så finns det bildbevis som jag gärna delar med mig av. Nu förväntar jag mig att du kommer till mig på tisdags morgon.Jag önskar mig inte så mycket. Bara en traktor med släpp, en fåtölj, en grävmaskin, en verktygslåda, en bil... nä, massa bilar... Och kanske något att leka med. Du vet vart jag bor om du läser detta. Det ser du ju på bloggens namn!!!

Hjärtligt välkommen hem till mig som sagt..

William
 Handlat....
 Städat...
 Ätit min mat.... nästan allt på tallriken.. Men hur stor i maten tror min mamma att jag är...????
 Hjälpt till i köket..
 Ställt upp på familjefoto... 
 Ställt upp som Smurf...

 Varit snäll och peppat mamma när hon tränat...
 Ätit min frukost...
 Kaffe och rock... mmm
 Borstat mitt hår...

Vattnat blommor....

Så, så var det med det! Kom nu Tomten imorgon!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar