Translate

torsdag 19 december 2013

Ansiktslyft!

Hej alla gamla och nya Livet i Fjällbacka-läsare!
Jag bloggar i stort sätt varje dag mer eller mindre ett till en j**** massa inlägg om dagen. Därför kan det nästan verka lite nonchalant av mig att inte ha fixa en nytt utseende till bloggen. Den bilden som jag haft lite i övertid på mig och W är ju ifrån när jag nästan var ny förlöst och minst 20 kg tyngre än vad jag är idag. Haha! Tiden räcker liksom inte till, men ibland får man kanske ta sig tid. Så nu är det gjort. Älskar denna bilden och jag vet redan vad ni tänker.. Men hur gammal är inte denna bilden då, lilla fröken Sarah Solsken? Okej, den är från i somras innan mina Ray-Ban kom på näsan. Men till mitt försvar så säger jag att jag fortfarande använder mina gamla Gucci bågar och att jag inte har ändrats så mycket i kroppsmått. Det skulle vara pojken i min famn då som kanske har vuxit till sig en aning.Hoppas ni gillar mitt "ansiktslyft" och att ni fortsätter läsa om en skånetös på vift i Fjällbacka och allt som kan hända en småbarns mamma som bor på landet... 

Tack för mig, ( av en händelse är det just den låten (Läs Tack för mig) jag lyssnar på just nu via Spotify med Perikles, riktigt mysig låt.. Gillar att han som sjunger gör det med så bred skånska....) nu hoppar jag i säng för några timmars skönhetssömn..

Sarah Solsken säger God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar