Translate

tisdag 28 januari 2014

Nakenchock!

Här är den. Knölen som jag berättat om idag. På höger sida (den sidan klockan inte sitter på) kan ni se att det buktar precis innan magen. Det är en superduperbra muskel, så som du tränar, skrev en av min vänner på facebook. Ja, så kanske det är! Men då vill vi ju bara ha det konstaterat. Den gör inte ont, mer än att den hänger upp sig ibland på insidan!!!! Jag håller i den ibland när jag behöver stöd. Den har blivit som en kompis, helt enkelt. Det hade läkaren lite roligt åt. Tydligen hade min läkare skrivit att den upptäcktes efter viktnergång i somras. Jo, i och för sig.. Jag var ju gravid innan dess.. och efter hade jag fullt upp att vara mamma och ta hand om W. Men innan dess var jag ju inte sååå tjock..Eller? Hur som haver jag hittade den i somras och den är bara lite irriterande att ha en liten kula som man inte vet varför man har.. Det får ni väl hålla med om..? Förlåt för att det blev lite naket på bloggen! Det är väl möjligen W som har varit naken här innan och lite bikinibilder från Thailand... Nu visa jag hela magen!!! Bild från i somras...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar