Translate

tisdag 28 januari 2014

5:2-diet!

Ofrivillig 5:2! Va? Vad menar hon med ofrivillig? Jo, i söndags drabbades jag av matförgiftning. Helt utslagen. Fick i mig en Coca-Cola och en chokladkaka mindre.. Sedan åt jag inte på 12 timmar... Bra för mina organ att vila lite. Sedan idag då så efter halv elva får jag inte äta eller dricka på sex timmar!!! Jag ska ÄNTLIGEN till sjukhuset och göra ultraljud på buken. Nej, ingen bebis i magen!!! Nein nein nein.. Förhoppningsvis inget alls.., men det ska bli skönt att veta vad knölen på magen är. Gissningarna är en muskelknöl, fettknöl, cancer (självklart min gissning), ett extra reven som kommit till helt plötsligt, en utväxt på njurarna på framsidan (doktorns gissning), systa (Peters gissning) eller ingenting att vara rädd för så vi väntar med ultraljudet från i somras till nästa år, idag (Landstingets gissning).. Svaret får vi snart.. Är det cancer så har det nog gått förlångt så då dör jag väl snart.. Hej hopp på er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar