Translate

torsdag 29 augusti 2013

Tvättbjörn

Känslan av när man vaknar och går upp.. Går och lägger sig igen.. Kollar i Williams säng och funderar på varför William inte kommit hem? (Okej, nu satte mormor kaffet i fel strupe.. Klart jag fattar att han är hemma!!! Eller inte just dååå... eller ni får bara fatta.. Beskriver ju känslan av en tom säng! )Varför är han inte i sängen... Kollar bredvid sig... Ingen William? Lite lätt panik! Tittar lite extra noga i de mörka rummet i lätt grynings ljus. Jaha! Men där ligger fisen!!! Visst ja, han hade ju mardröm när jag kom hem.. Jag la ju honom brevid mig,.. Kanske för lite sömn och för mycket att göra denna vecka... Eller? Trött mamma.. Ser jag trött ut..? Alltså de svarta runt ögonen kan dock vara min mascara. Fick tvätta mig med vanligt tvål på jobbet igår. Sminka-av-tvålen i annan väska.. God morgon! (Jag vill inte gå upp..SOVA MER!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar