Translate

fredag 9 augusti 2013

Sötsug utan gränser!

Brukar kunna hålla karaktär på jobbet när de gäller godis, glass och kakor. Som jag skrev igår var de min tur att bjuda på en godispåse. Sagt och gjort. Köpte en sådan och ställde bakom vår disk. Sedan kom Noha med mjukglass till alla oss tjejer. "Sarah, gå nu bak och ät din glass!" Uppmanande han och tog över mina gäster. Då hade någon snäll själ ställt oboy-pulver precis vid min glass.. Och de måste man ju bara testa! Ni hör ju redan. Sedan kom konferensvärden och meddelade att vi skulle få massa cupcakes som blivit över från en grupp. OMG! J*vla tur att man inte tycker om sådana. Men grymt fina var de. Såg nästan ut som de blivit över efter ett bröllop... Som nu inte detta var nog kom Noha senare förbi med en hel spann fylld med popcorn. Som tur var gick han nästan lika snabbt som han kom förbi med den.. Och de var tur. En helt vanlig dag på mitt jobb. Not! Nu är iallafall lite borta, efter en löprunda. Men snart påfyllning vid mammafikan hos S. Gött!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar