Translate

söndag 20 juli 2014

Mini❤️semester!

Gick av natten i fredags.. Firade med mina vänner på Väderöarna med Tritons spelning. Grym kväll och min första ribbåtstur. Alla andra båtarna jag kommer åka med i sommar kommer kännas som slowmotion. Igår glömde jag min telefon hemma och fatta så skönt det var att vara strandsatt på Dyngö utan att tänka på vad man kunde missa. Så skönt att slippa! Bör göras till en vana. Som P säger här hemma.. Man har la semester! Japp! 
Det blev en riktig kränga dag igår på bakisen med pizza samt godaste godiset (så färskt kan man inte få...). Vart? På mitt jobb såklart! (läs TanumStrand.) Avslutades med min vän A's egengjorda rostbröd med färskplockade (skriver man så!?) kantareller stekta i smör..och grädde. Mmmm! Idag tar vi det mer lala med krängandet och startade med fem kilometer och lite till och så några tabator på altan. Nu gröt och kaffe. Skål på er! Ses vi på havet? 

Tagga #ribbåt och #converse❤️
Me med linser och inget smink.. Och det var utgång! 
Pizza Italiano mmm.
Dagens. Värmen tar vad den tål... 
Pink Pink pink❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar