Translate

måndag 7 juli 2014

Hej på daj!

Hej och Välkommen till mej..

Det känns som jag gått och fått nya läsare och tänkte därför göra en lite snabb press av mig själv. Livet i Fjällbacka heter jag och är en blogg- En blogg om livet, nuet och det som faller mig på läppen. Startades för att det skulle byggas hus och sedan kom ett barn till också. När huset var klart och ungen var ute så började det bli en annan riktning här på mig som träning, kläder, choklad och vardag för att nämna lite.. En himla massa William som är sonen blir det ju eftersom det finns mor- och farföräldrar och släkt som läser mig. Det finns också en tumör som heter Ove som tillslut fick diagnos God! Han skrivs det med om emellanåt. Tydligen älskar jag skånska dansband och bäst är Lasse Stefanz och Perikles och det får man liksom bara ta.. Det går ju självklart att trycka bort dessa inlägg om det inte passar.. Smaken är som baken, fast nu är jag en blogg med Skåne i ❤️. Älskar skåningar.. Fast annars lyssnas det på typ allt utom tråkiga operasångare som tycker unga kvinnor är Dumma i huvudet... Fast mycket gubbarock blir det (läs Jerry Williams, Uffe, Kim Larsen och Bruce.. Hjältar!) Det jobbas som receptionist på en stort konferens- och nöjeshotell på kusten och har sidoprojekt att skrivas en bok. För att orka med allt dricks det en massa kaffe och njuts av livet.. Tycker Du detta lät trevligt så häng gärna kvar här hos mig... Bakom varje blogg står det en verklig person och i detta fallet heter hon Sarah.

Puss och Kram
Livet i Fjällbacka

Följ mig gärna på instagram @sallah83
Kontakt genom kommentar eller livetifjallbacka@outlook.com

Sarah..
Carolina..
Karlsson- Det är jag det.. Livet i Fjällbacka ❤️
Tar på mig det jag trivs i och känner mig snygg i. Behöver ej vara det senaste..
En massa William blir det❤️
Amerikakoffert senaste inredningspryl..
Run faster Sarah....

Lasse Stefanz❤️och sist men inte minst choklad❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar