Translate

torsdag 24 juli 2014

I❤️hm..Rea!

Sms att paketet äntligen kommit! Drar till Konsum där det är överfullt med folk.. Såklart! Fast det tar inte så lång tid tack och lov i postkön. Världens största paket till oss. Yes! Hem och strippar av kläderna och på med klänningköpen.. Har fått köpa nya klänning i panik till bröllopet. Den som skulle sys får sys en annan gång, när någon annan vän gifter sig.. Någon som ska gifta sig??? Åter till klänningspaniken. Så nervös.. Måtte de funka.. Åh, no gissa vad. Den söta rosa i spets är föööööör stor! Jag måste inse att jag inte är en L längre... Fast jag kan ju använda den ändå, fast inte i Finland! Den blommiga då, hmm? Wow jag är vacker! Den funkar absolut.. Tack min lyckliga stjärna för det. Problemet är längre inget problem. Jag är redo för bröllop! Sedan testas allt annat. Vad tycks om mina nya rosa shorts och min rosa springtröja? (Shorts ej för löpning...)

Ni som vill se klänning får vänta till v 34.. Då är bröllopet över och de lyckliga har svarat I dooooo! (Japp, bröllop på engelska.. Jag som är så kass på engelska ibland!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar