Translate

lördag 26 juli 2014

6 dagar❤️

Från i torsdags var det sex dagar kvar till min semester. Jag bestämde mig då för att köra fulla racet ut med jobb och träning. I torsdags blev det en springis på 5,30 km + lite tabata i 30 graders värme och lätt bris..(mitt mål var Åsleröd runt på typ knappt 3,5 km, fast när jag möte en tant som sprang kände jag att jag inte skulle vara sämre!!). I fredags blev de militär Crosstraining (insperation av militäriska träningsövningar. Skitkul! Det gäller att använda sin fantasi. Det blir ju roligare att träna då). I dag då, lördag.. Ja, vad gör jag då!? Jag satte mitt minsta mål som var att klara 2 km under 10 min. Låter ju lätt, men mitt löpsteg är inte så snabbt! Fast idag helt oväntat och trodde det aldrig när Runkeepertanten sa att den första km var på 5,02 så kändes de omöjligt, men det blev 9,55! Så jävla glad helt jävla enkelt! Lycka i svett! Körde tabata genom hela kroppen och avslutade med backintervall i trädgården!!!!? Vi har en backe alltså. Tre dagar kvar.. Sedan träningsfri hela semestern. Gott! Då kommer min Karin❤️ Wiiiiiiiiiii! 
Me i en träningsstass från Nike och Adidas! 
Här under ser ni mitt mål❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar