Translate

onsdag 4 juni 2014

Maj i sol och regn 14 + träningsbonus!

1. Började månaden med att fira en glad tjej som fyllde 35 och bjöd sina gäster på mormors köttbullar. Underbar kombo med Cava❤️
2. Jag lärde William att slå ihjäl chokladharen❤️ (Är påsken över så är den!)
3. Älgarna gick banans i de skånska rapsfälten i Fjällbacka❤️
4. Mammagrisen myste loss med mamma❤️
5. Jag i jobbstass på jobbet där det var ett stort bilevent, därav halsbandet❤️
6. Har jag sagt att min son klär i gult? Han älskar gult med..❤️
7. Golftävling där mamma lärde sig att vara tyst!!!!❤️
8. Tränad? Jag? Näääää.... Min klänning till mina vänners finska bröllop är på G!❤️
9. Tre mil totalt på denna rosa dröm genom Skåne. 1 mil på fredagen och två på lördagen❤️
10. #fuckcancer. Och med fingret satte jag punkt. Snart dags för MR för halvårskontroll på min tumör som jag döpt till Ove❤️
11. Beroende av Babylips.. Trodde jag väl alldrig. Lika lite som att alldrig stavas med två L.. ALDRIG!
12. Solen är här. Njuter med Ove❤️
13. William med sin nya hatt!❤️
14. Olle med sin nya hatt! Lane Loge var en ny upplevelse men värt besöket. LS vi ses 4 juli med min pappa som sälle! Han har inte sett er sedan Valje nöje och då var det ju inte sista gången ni var där utan kanske lite tidigare... Han längtar redan! Jag med❤️ Vad det står på kepsen? Suphårt!!!!! Okej!

Bonus fitness:
Jag sprang ju en jävla massa med.. Vårruset har snart blivit tradition med jobbet.
Bästa tiden ever på 5 km.. Klapp i händerna på det. Eller?
Nya träningsbyxorna på morsdag av W. Ett par nya adidas. Tradition? 
Sist men inte minst.. En bild på Ove!!!!!! Han har nog blivit mindre.. Eller? Tjena tjena mannen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar