Translate

onsdag 11 juni 2014

Ego-stund❤️

Det har pratats mycket om detta med egentid i medier. Att det skulle vara ett onödigt påhitt.. För mig är det något otroligt viktigt som jag tar vara på och vådar. Jag har ett starkt behov av att få vara själv och tar gärna den tiden. Kalla mig ego gör vad ni vill.. Jag älskar mitt barn och det har ju inget med honom att göra. Alla människor är olika och jag är inte sämre än någon annan för att jag kräver en stund av ensam tid med mig själv. Jag funkar så. Tänker ej säga förlåt för det. Min familj respekterar det och vi ger och tar den tid åt varandra som krävs. Ibland mer och ibland mindre. Det kan var en löprunda till att få sova ut till att få duscha och gå på toa i fred till att få åka bort med sina vänner. Egentid. Tror ej min familj är unik. Men det har bara blivit något fult helt plötsligt. Då är väl jag det där fula.. Och jag älskar det. Tänker som sagt ej be någon om förlåt. Sitter i solen på altan med det nya numret av ToppHälsa! W roar sig själv och senare har min vän C tjatat till sig sälle i form av oss till stranden för salt bad❤️ Sedan är det jobbnatt som gäller i två dagar.. Hej på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar