Translate

tisdag 10 juni 2014

Grattis till mig..

Som sovit dåligt inatt, men nu ska jag upp!! Är så trött att jag tittar i kors.. Fatta hur svårt det är att skriva detta.. Sedan fyller jag år med. Det firas med jobbkläder på. Det är därför jag ska gåååååå upp! Vill inte... Gå upp alltså!!! Fylla år är ju kul. Man är ju som en flaska Rioja, man blir bättre och bättre med åren!!!!! Ehhh, va du på Diggiloo och lyssnade på Per Andersson i helgen, Sarah? 
- Japp! Så jävla rolig och det svär jag på!!! Och för alla som undrar.. Det var jag som gav honom Rabbalshede och han köpte det.. Känner mig faktiskt lite stolt att ha varit delaktig i manusskrivningen till sommarens största premiär.. Ja, för det kommer ju bara funka i Grebbestad.... 
- Duktig du, Sarah! Grattis förresten! 
- Amen tack! 

(Haha för alla som undrar om det slagit över nu eftersom du snackar med dig själv på bloggen igen....!? Nääää, är bara sååååå j******* trött! Förlåt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar