Translate

lördag 7 juni 2014

Fobi för komiker...

Om vi nu relaterar till förra inlägget där Sarah fick 30 sekunders uppmärksamhet pga en komiker som spände ögonen i henne för kanske knappt 70 tappra personer som kolla genrepet av Diggloo och fråga flickan i oranget om hon var nyskild... Det är bara det att hela veckan när komikern i fråga passerat mig så har jag typ mimat ett hej och gett honom ett leende, men det har liksom inte kommit ett ljud över mina läppar och det har liksom stått i pannan på mig att fråga ej mig... Det är nämligen såhär att komiker säger så konstiga saker till mig att jag inte förmår att bli utsatt! Henrik Schyffert t ex sa en gång God natt, mamma! ( Ok jag hade hjälpt honom med en massa saker som väckning en natt macka och ringa taxi) Det kanske inte låter så konstigt, men jooo jag har varit med om mer. Han som var med i Parlamentet som hette Johan frågade en gång en massa saker som jag aldrig fatta och allt blev bara pinsamt inför hans sällskap.. Han skulle göra sig rolig, men det var inte roligt och jag ville bara döööö... Sedan har jag träffat massa andra också och samma sak då. Så, ja jag tror jag lider av komikerfobi! Men jag tycker självklart att de är roliga också. Bara jag slipper vara med! 

Fast nu var jag nästan nära att göra bort denna komiker ikväll när jag skulle säga en rolig håla i Tanum sa jag Rabbaldershede fast jag kom ju på de i sista stund typ 30 min senare att det heter Rabbalshede!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar