Translate

söndag 22 september 2013

Streaplers Fix❤️

Ja, jag vågade ju självklart inte själv trots att de såg väldigt snälla ut och log så glatt när de gick förbi repan vid inlastning i bussen. Nää, först frågade jag vakten 1.Han tyckte att de var så pinsamt så de fick jag göra själv. Haha. Då fråga jag vakten 2 om han ville göra mig en tjänst (denna gången inte vad)...
- Jag gör allt för dig Sarah! De vet du... 
Skulle han aldrig sagt. Då tog jag ju självklart hela handen direkt. 
- Ja, men då ber du bandet skriva sina autografer på ett orkester kort. De ska stå till Anki. Ws faster! 
Sagt och gjort. Vakt 2 fix! Tack du är bäst. Vad glad Anki ska bli. Självklart tackade jag gubbarna i Streaplers.. När de sa hej och tack och skulle åka. Så sa jag hejdå och tillade ett tack tack! 
Vakt 1 försökte dock få dem att tro att de var jag som var Anki. Han kallade mig de varje gång de gick förbi... Men åhhhhh... Pinsamt! Hahahahahaha.. 

Nästa gång vi ses Anki får du detta kort från dessa pöjkar.. 
Allt för dig (nästan) för att du alltid ställer upp med W❤️

Och ett ordentlig tack till Streaplers..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar