Translate

torsdag 26 september 2013

Dödssynd del 2

Snart är Dödssynd de mest lästa inlägget ever på denna blogg. Oj, vad roligt. Skrev de mest för att jag tycker de är sjukt tråkigt när de finns folk som inte kan skilja på ditt och mitt. Och respektera folks vad ska man säga jobb bakom den där buren på botten. Ja, ni fattar vad jag vill komma. De öppnar julklappen innan man själv får och tar innehållet!!!! Hur kul hade de känts på jul för dem? Inte så roligt. Fick en del kommentarer på Facebook om folk som höll med mig och folk som råkat ut för samma sak tidigare år. Och en berätta att någon lagt tomma ölburkar i tinerna. Vi har råkat ut för typ samma grej för några år sedan.. Fast när vi drog fick vi upp en oöppnad Cava och en romhona...
Nääääää, nu skojar jag ju bara! Självklart har de ALDRIG hänt. Men kan ju vara ett tips till tjuvjägarna. Har du mage och ta hummern så bjud tillbaka på en flaska bubbel. Gärna äkta champagne. Går bra med Môet om ni inte har råd med något finare. Vi är inte kräsna!  Funkar som förlåt med❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar