Translate

torsdag 26 september 2013

En liten påse..

- Kolla i påsen.. Till dig!
Åh, vad bra tänkte jag när jag såg den lilla påsen från Apoteket. Hade beställt åksjuketabletter och band. Sjösjukeband check! Men hmm...
- Är avmaskningen med till mig? 
- Oj, nääää. De är till Qvintus. 
- Men mina tabletter då... 
- Ja, men jag hitta såna i garaget så de behövdes inte köpas.... 
Ja, efter flytten för två år sedan kan man fortfarande hitta saker där de inte ska vara... Tabletter i garaget?! Och de var väl en jävla tur att jag slapp bli avmaskad! Blev lite nervös där ett tag. Vad ska jag då med alla åksjukesaker. Jo, jag ska ju till jobbet på lördag. Åksjukeband var visst ett tips när man dansar. Hahaha. Värt att testa. Och tabletterna.. Ska fiska hummer någon dag snart... Längtar. De var några år sedan jag var med.. Nu natti på er.. Jobb väntar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar