Translate

onsdag 25 september 2013

Natti natt!

Usch, vilken otursdag de blev om man läser tillbaka i bloggen.. Hahaha. Vi får hoppas att morgondagen blir en riktig Sarah Solskens dag. Solen får som sagt gärna titta fram. De ända som gick topp idag var spinningen. Så nått positivt. Och jag har nu också lärt mig att man inte bara kan gå hemifrån. W undrade vart mamma tagit vägen när jag stack till träningen. Han hade börjat leta. Och när han inte fann mig börja han gråta. Ja, hans pappa var ju hemma och berättade detta för mig när jag kom hem. Så från och med nu. Noga med Hejdå! Fick en blött puss när jag kom hem. Sedan var de god natt. Nu kollat Svenska Hollywoood fruar. Blir lite rädd för Gunilla med en kudde för ögonen... OMG! Gooood night❤️


Bild från i somras.. God natt från landet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar