Translate

onsdag 3 juli 2013

Lars Stefanzon

Ikväll ska vi på landet åka på Lasse Stefanz!? Eh, jag erkänner att jag aldrig har riktigt gillat dem. De ända vi har haft gemensamt, Lasse och jag är att vi är födda i samma stad. Kristianstad. Vilket jag skämtsamt förklarat om någon frågat vart jag kommer i från med min konstiga dialekt. Men så efter några tråkiga nätter när verkligen inget hände på jobbet och de precis hade varit och spelat hos oss. Då fick jag för mig att spotifya dem. Sen var jag ju fast. Allt är verkligen inte bra. Och vissa låtar funderar man ju lite hur de tänkte över.. Men ska ni lyssna på bara en låt så lyssna på Tänk på mig ibland. Så himla bra. Hoppas de spelar den ikväll... Japp, mina vänner tycker jag är lite knäpp. Men de har ju alltid undrat om jag är på riktigt.. Jag bjuder på de. Herregud. Skåningar lyssnar väl på skåningar. (Ens om LS numera är väldigt uppblandat med en värmlänning och en från Vadstena..) Kul ska jag, P och M ha iallafall! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar