Translate

tisdag 2 september 2014

1400 spänn fattigare!

Så nu har vi internet i huset igen och fjortonhundra kronor fattigare. Var super modem med router och allt. Ingen är gladare än jag. Nu slipper William kolla på Barnen i Bullerbyn för femtioelvte gången och jag kan äntligen ladda ner ny musik till Spotify eller what else! Jag har nät.. Bloggproblemet är ju kvar som ni märker för vi har ju aldrig tid. Men snart snart... Kanske! 
Den där träningsvärken kom ju som ett brev via postbilen. F-word vad ont det gör, Pontus! I rumpan också.. Måste varit utfallen! Aj aj. Men det bästa med det är ju helt klart att då vet man.. Man kommer få en fin tränad rumpa! Body Attac på måndagar är det som gäller från och med nu. Älskar att träna skiten ur mig.. 
Tacksam mot mitt favoband LS också. Blev tokdeppig när jag såg att spelningen i november som jag tänkt dra på ej fanns med på deras spelplan.. Ett meddelande till dem gav resultat till de positiva.. De svarade med att lägga till spelningen och ingen är gladare än jag! Det var ju sååååå roligt sist. Lite som en tradition. 
Nu hämta W hos farmor. Ha det topp! 



3 kommentarer:

  1. Hej på er! Var håller ni hus? Hoppas att allt är bra med er hälsn Monica o Alex

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad gulliga ni är❤ Ja, vi lever.. Kommer dock sluta blogga här och öppna snart en ny blogg med nytt namn någon annanstans.. Häng med dit! Jag kan ju inte lägg upp bilder och det saknar jag.. En blogg utan bilder! Ingen bra blogg.. Men berättar här när det sker.. Massa kramar hoppas ni mår bra?!!❤ Sarah och WilliM

      Radera
    2. Å vad bra jag tycker att det är så kul att följa er! Vi mår bra ser framemot semester i Spanien om två veckor och såklart hummerfisket! Ha det!!!

      Radera