Translate

söndag 20 oktober 2013

Pyjamas och tårar..


Gått runt och skrotat hela dagen. Tvättat och städat. Pyjamasen åkte aldrig av efter att jag vaknade runt lunch. Hoppas killarna i Dreams har en trevlig spelning i Gävle. Tydligen jättepoppis att dansa på söndagar.. Enligt dem. Vinkade av dem i natt runt 3. Själv har jag suttit och bölat åt Christin Menzers berättelse om sin cancer. Fy, vad sorgligt. Var era ögon torra? Nu i väntat på P ska jag kolla något på någon play. För sedan ska vi se Bron. Fortsatt trevlig söndag❤️ PS W sover.... Men han har varit en riktig liten bus här ikväll. Mammas hjärta. De är så roligt. Han fattar mer och mer. Mer än vad man tror. De är de roligaste just nu.. 
Flumbild på mig innan jag skulle till jobbet igår. En selfi! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar