Translate

torsdag 10 oktober 2013

Knäckt!

Totalt knäckt av dessa övningar. Bara att komma igång med första övningen var ju lite svårt i sig. Den var inte helt logisk. Men sedan gjordes 15 stycken. Död! Och sen var de bara att fortsätta. Fyra varav. Och då genomförde jag inte den först mer än på de första varvet. Jag gjorde ett halvhjärtat försök att göra den en gång till men gav liksom upp. Och sedan var de en sida till med övningar som skulle göras  lika många gånger. Jag minskade på antal och körde fyra varv. Men seriöst. Jag trodde jag hade kondis. Jag satt och nästan grätt till Dina blå med Perikles. De blev min avslapp låt som vanligt. Men ärligt är de meningen att vilken Svensson Svensson ska klara detta, Olga Rönnberg? Då är jag den mest otränade i hela Sverige. (Och då tränar jag ju en del.... ) Nu blir de en utmaning att kämpa på så man fixar detta och kan avsluta passet med att säga..
- Det där var väl inget! När börjar den riktiga träningen...?
Märk också att jag inte hade några riktiga hantlar. De måste inhandlas! För än har jag inte givet upp Olga... Detta är bara början!


Vill ni göra detta program så finns de i senaste numret av Wellness med Aftonbladet. I butik nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar