Translate

tisdag 7 februari 2012

Mama med en nypa salt..

Jag hade lovat mig nya nr av mama om de gick bra hos tandläkaren.. De gick alldeles utmärkt hos tandläkaren. Bara början till ett hål. Men allt var toppen. Bara de att jag redan fått Mama av min snälla BVC-tant! Hon sa att läs du den men sålla bort de mesta och ta de med ro. Man läser Mama och så går man vidare. Hihi! Jag sa de att jag återkommer på måndag om jag har frågor på tidningen. Hon skulle med läsa den så hon var beredd med svar:)
W hade gått upp till 4500 g och de var alldeles strålande. De bajsade han på! Och jag hade gått ner 13 kg.. Och de tyckte jag var alldeles strålande.. Nu jävlar! Så de var vår bäbis-day! Lovar få med lite hus senare... Ha de så länge! Nu blir de W och lite Mama!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar