Translate

söndag 12 februari 2012

Gästbloggare.

Hej Blogger Lovers!

William heter jag och är en glad liten kille på 3 veckor.. Just idag, faktiskt. Attans vad tiden går fort! Jag har varit blyg och inte vågat visa mig, men tänkte ta de steget nu. Hej hallå här är jag! Vad tycker ni... Är jag inte söt!? Idag har jag varit på en promis. Eller ja, en j**vligt lång promis. De skumpade så bra att jag somna och missa allt. Som vanligt. Men min mamma som är hel tokig(!!!!!) gick med mig över golfbanan i helt orörd snö. Tror hon ångrar sig halvvägs men då var det liksom skitsamma vilket håll hon tog!!! Så vi gick nästan 8 km. Från början hade mamma bara tänkt gå bort till hästarna och vända. De kan man se på GPS:en, men sedan ångra hon sig och vände. Och de var då de börja skumpa hihi.. Och då somna jag:) Sov hela rundan och lite till.. Det är väl det jag är bäst på.. Att sova. Äta. Och bajsa! Skriker gör jag med.. Men bara när jag vill något som mamma och pappa inte fattar. Jaaa, ni fattar vad jag menar. Man tar sig liksom friheten att göra sig hörd:) Så då har jag sagt HEJ! och nu säger jag HEJDÅ! Eller nää, skulle ju berätta en nyhet också.. Från och med idag kommer mamma och jag dela med oss av Dagens bebis. Så mormor och morfar som bor en bit bort får se mig varje dag. Samt för farmor och farfar som snart drar till Thailand.. Då vill de ju inte missa mig!! Så hoppas ni kommer gilla detta inslag... Tjing tjing! Ses imorgon....




4 kommentarer:

  1. Hej hej!!
    Men åhh vilken sötnos, grattis till er!!
    Härligt att se hur det är med dig, var ju ett X antal år sedan vi gick filosofi A på Furulundsskolan :)

    Kram, maria D

    SvaraRadera
  2. Sicken liten godning! Hoppas allt är bra med er och att det rullar på. Massa Kramar nere från skåne!

    SvaraRadera