Translate

tisdag 7 februari 2012

Bäbis-day!

Idag blir det mycket bebis. Vi ska på BVC och träffa Lisa. William ska väggas. Spännande. Sedan inte lika spännande.. Ska mamma till tandläkaren. Shit. Inte alls så kul och med mitt slarv under graviditeten så lär väl varje tand ha ett hål!? Eller iaf en. Den diagnosen har jag slagit fast vid själv. Efter som jag är lite hypokondrisk så är jag himla bra på det. Förra veckan hade jag.. Njursten. Min polare Anna som är sjuksköterska tittade bara på mig och sa: "Du hade inte gått på benen om du haft njursten.." Okej då, jag har väl njurgrus då dååå?
Så idag ska jag och älsklingen till H-sund och efteråt kanske kolla in skor. Ja, inte till William för han har mer än mamma i skoväg hur nu det är möjligt! Eller hur nu det gick till!? Men vi ska bara kolla. Inte läge att köpa skor nu... Då blir nog pappa sur:) Så ha de bra tills senare. Nu skriker W och pappan håller nog på att få spel och undra vart mamman till de skrikande barnet tog vägen. Jag har en bra ursäkt. Har ätit frukost..samt betalat mina räkningar! Nu skriks det igen..Måste dra!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar