Translate

fredag 27 januari 2012

Lite konstigt kanske...

Att jag inte lägger upp "Dagens Bebis".. Men jag känner att jag vill att våra nära, kära och vänner skall få se honom först. På riktigt! Inte via en blogg.. Jag vill se deras reaktioner. Därför finns inte vår William på nätet. Jag fick reda på igår att han fanns på Facebook. En bild. Blev först sur. Jag ville ju verkligen inte de!! Men man kan inte bli sur på hans söta kusin. Hon ville ju bara visa att hon fått världens sötaste kusin:) Så jag sa att de var ok fast ändå gjorde de lite ont för de var inte så jag ville ha de... Man kan inte alltid få de som man vill. Fast nu vet ni varför våran William väntar med att visa sig.. Och de är knappast för att han är ful... Nääääää för de är de sista han är. Mammas hjärta är såååååå fin!
Istället får ni Dagens bb-gravid innan William kom ut.. I norska sjukhuskläder. Ingen helkropps spegel här inte!!!

2 kommentarer:

  1. åh Sarah jag vet preciiiis hur det är! Vi väntade också länge innan Nellie fanns på nätet... men sedan dök det upp några facebook bilder, men det var inte vi själva som lagt ut. Blev lite besviken för det fanns naturligtvis en mening med att vi inte själva lagt ut några kort... Ja ja så är det och jag är säker på att er William är underbart fin! Längtar efter att träffa honom, och er, och det nya huset. Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas snart då se han på riktigt och han är världens finaste alldeles säkert det har jag ju sett på de små bilder som får plats i telefonen. Du får gärna skicka fler om du vill för det dröjer juuuu veckor tills jag kan komma och hälsa på..Kram

    SvaraRadera