Translate

lördag 30 november 2013

J**la paprika!

Franska kockar har också öron. När jag kom till jobbet igår så var magen tom, och är något tomt så behövs det ju fyllas på. Sa väl detta högt att jag kanske borde äta något. Vips stod en inplastad tallrik på disken där bak i repan. 
-Sarah, mat! 
Han är för go, vår franska kock C (anledningen till att jag bara skriver ett C är att jag har svårt att stava franska namn, men han heter som en fransk president gjorde en gång). Fick en tallrik med potatis och korv samt en hel paprika (?!) 
-Men va f*n?
Det skulle visa sig att den där paprikan var fylld med spenatröra. Så go! Fantastisk.. Jag stråla av lycka efter maten.. Så fina jobbkompisar man har. Så go mat två kvällar i rad. Det får ju inte bli en vana för då blir jag tjock som en julegris lagom till jul!!!!!!!!!!!!



Det ser nog inte såååå gott ut!?!
... Men det var det! Måste göras hemma själv någon gång. Kan väl inte vara sååååå svårt???!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar