Translate

fredag 15 november 2013

Flimmer!

Till alla er som tror att bara man flyttar till landet så lever man drömmen. Problemfritt liv. Min sambo håller på att gå i atomer! Hela hans kväll är förstörd. Först bokade jag in Tacokväll med min fina Carro och hennes familj hemma hos dem. Men hur tänkte jag när de är fotboll och allt!!!? Men nu är de så att säger man att alla matcher är viktiga (superviktiga) så blir de lite så att tillslut tänker motparten att den kommande matchen kan ju inte vara så viktig. Det var väl då självaste F-ordet att just då den skulle vara ödesmatchen!!!!! Jaja, det är fredag och då kollar man inte fotboll då umgås man, svarade jag. Men nu till de som gör att de absolut inte blir någon match. Blåsten! Vi har så dålig bild att de inte går att glo på.. Tur att Carro fixa tacos. Tacohej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar