Translate

tisdag 6 november 2012

Please don't stop the music!

Träning är musik. Musiken är träning. Utan musik ingen känsla. Spinning med låg musik är som att gå på konsert och inte höra vad bandet spelar. Meningslöst. Första träningspasset på många veckor och just detta har hänt. Flera klagomål på mitt favo spinningspass ljudnivå. Kunde inte hålla tyst efter fyra låtar av fundering på om högtalare gått sönder. Min ledare tackade mig efteråt att jag ifrågasatte musiken. Hon liksom jag tycker att högre volym gör passet. De ska ju kännas. Man tar inte i om man inte känner pulsen av musiken. Jag tror ni har fattat vad jag vill komma. Öronproppar ett alternativ. Och såååå högt är de ju inte för att man ska känna de jag menar. Ska sägas att U höjde efter att jag öppnat munnen. Så lite bättre blev de😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar