Translate

fredag 2 november 2012

Calling Thailand!

Mitt och Williams Skype funkar igen. Visst är de hopplöst med att komma på nya lösenord till alla inlogg. Blir alltid att man får skicka sin email och få ett nytt. De gjorde jag med Skype förlängesedan.. Sedan glömde jag logga in. Haha. Men nu funkar de. Nu väntar William och jag på  att farmor och farfar ska ringer. Dags att ställa in världsklockan så man har koll på när de är online. Detta betyder också såklart skärpning med bloggen. Har varit otroligt slapp med den sista tiden. Men nu ska de bli ändring. Dagens bebis, aktiviteter och bebisstatus samt annat kul som händer i mitt liv. Hmm och de är kanske lite dags för Dagens husbild också. Vi har snart bott i huset i ett år. Shit! Ha de bra så ses vi snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar