Translate

tisdag 20 mars 2012

That's my name!

My name is Klarqvist. Carl William Klarqvist! Carl efter sin morfar och gammal gammal farfar.. Och William efter en skön kille som vi träffade på en fest i somras på Dannholmen. Han bodde på samma båt som oss och jobbade på Make up store. Dagen efter satt jag och min kille och pratade namn om de skulle bli en kille. Vi var rörande överens. William!
En äldre dam i Fjällbacka sa till mig att hennes teori om hur man väljer namn är att bebisen ger en signaler när man hör ett namn. Då vet man. Alltså min W gav mig signaler när jag satt där på trappan och drack Cola och pratade med William på D-holmen. Visst är de en underbar teori:)
Du vet vem du är William om du läser detta.. Tack för att du inspirerade oss med din härliga personlighet! Du satte spår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar