Translate

torsdag 29 mars 2012

Hejdå Rederiet!

Hade något udda crawings... Av en slump upptäckte jag att hela Rederiet fanns upplagt på youtube. Och till ensamma frukostar, lunch, middag och nattmål satt jag som klistrad.. Vilken underbart härlig serie de var. Helt knäpp! Där fanns allt. Kärlek, mord, intriger, familjebråk, knark och Uno! 10 år. 380 skådisar. 16 kaptener. 60 manusförfattare. 24 regissörer. 8 man över bord. En båt. De är ju en del. Nu har jag sett de i två omgångar. DÅ, på torsdagar. Missade man så missade man. NU, absolut alla avsnitt inte missat ett enda!!! Tack och farväl Freja! (Som faktiskt ligger på havets botten i Grekiska ö världen.. Eller om hon brann upp!!!!)

2 kommentarer:

  1. Freja ligger upp och ner i en vik på ön Santorini, jag har sett henne. /Syster

    SvaraRadera
  2. Gud så sorgligt:( men måste varit häftigt att se.. Värsta turistfällan kan jag tänka:) kram syster

    SvaraRadera