Translate

tisdag 11 september 2012

Beskriv känslan, tack!

På väg ut till en ö, sjösjuk! Thailand jul/nyår -08/09!

Innan P tog med mig till Thailand julen -08 visade han mig en riktig kanonfilm. Bangkok Hilton! Har ni sett den? En riktig gamal rulle med Nicole Kidman. Se inte den! I alla fall inte om ni ska till Thailand. Jag hade halvpanik varje gång vi var på flygplatsen, trotts att jag inte hade något olagligt i mina väskor. Svärfar blev riktigt arg på mig.. Hahahaha! "De kommer inte kolla din väska bla bla bla!!!!!!!!!!!!!" Hahahahaha. Och vad rätt han hade. Jag kom inte i något fängelse. Jag är fri.
 
Bild lånad av aftonbladet.se
Men några som nyligen var i en mardröm var dessa killar. Idag är de fria. Måste vara en sådan känsla som inte går att beskriva. Lycka. Välkomna hem, boys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar