Translate

söndag 19 augusti 2012

Privata bilder

Nu, precis har jag tömt Canonen. Med ny dator och ett nästan tomt schema så har jag all tid i världen (nästan) att fixa med bilderna på min son. Och gissa vad. De händer otroligt mycket just nu. Allt från att krypa till att sitta själv. Han fyller sju månader om bara några dagar.Vill stoppa tiden. Min pluss bara skenar i väg. Men samtidigt så är de ju så roligt att man bubblar över som man fått i sig för mycket champagne utan att en druckigt de.. Härlig feelin. Bjuder på några bilder från innan och efter livet med med vår (min och P) stora kärlek CW. Carl William.

Några dagar innan W kom ut. Fetzo.

Några dagar efter att vi landat i vårt nya hem med ny bebis. Trött mamma.

Kärlek på första danstävlingen med kusinerna.

Box. Stackaren. Modellade för Tack kort. Blev inte denna bild....

Mys

Innan dopet.

Finaste bilden. Precis efter badningen så togs den.
 Och jag kände mig som en mästerfotograf.

Midsommar.

Vår Brio.

Nu sitter jag!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar