Translate

tisdag 5 juni 2012

Tupperwareparty!


Ikväll har jag varit hos min fina mammavän J som hade Tupperware party. Och för att hon skulle få en gåva till.. Så ska jag med ha ett sådant party nu. I augusti. Dem som vill checka mitt hus och samtidigt köpa plastsaker för massa pengar är bjudna. Köpte jag något då? Japp, har man nytt hus så vill man ha det fint. Jag köpte städtrasor för 300 spänn. Fyra stycken mirakeltrasor. Kommer berätta mer om den när de kommer och har använts. Jossan M du är självskriven på gästlistan och jag har redan skrivit upp dessa trasor på din beställningslista..hahahaha..! Ha det gött och sov gott. Nu ska jag sova tätt brevid min son som har lite problem med slem i halsen. Plutten, mamma tycker så synd om sin lilla gris.. Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar